پارک فانتاسی شو

پارک فانتاسی شو

در دل شهر پوکت و کشور تایلند می‌توانید یکی از مهیج‌ترین مقاصد گردشگری را ببینید که به پارک فانتاسی شو شهرت دارد. طبیعت بکر و چشم‌نواز پوکت است که باعث شده تا این شهر مورد توجه قرار گیرد؛ در نتیجه پارک فانتاسی شو در دل این طبیعت می‌تواند شما را به سپری روزی خاص و مهیج دعوت کند. برنامه‌های بسیار متنوع  و بی‌نظیری در این پارک برپا می‌شود تا شادی و نشاط در دل مردم نفوذ نماید. گردشگران بسیاری به دلیل همین تفریحات عالی و جاذبه‌های موجود راهی پارک فانتاسی شو می‌شوند و روزی متفاوت را در دل طبیعت بی‌نظیر تجربه می‌کنند. بخش‌های مختلفی در این پارک وجود دارد که دست‌دردست هم داده‌اند تا مجموعه‌ای عالی و بی‌نقص را ایجاد نمایند.

پارک فانتاسی شو

آشنایی با پارک فانتاسی شو

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌ها در هر شهر و کشور برای گردشگران و اهالی، پارک‌ها به‌شمار می‌آید. همه پارک‌ها نیز طرفدار ندارند و تنها پارک‌های خاص، مجهز و باکیفیت مورد توجه قرار می‌گیرند. پارک فانتاسی شو پوکت نیز جزو همین پارک‌ها به‌حساب می‌آید که توانسته سنت‌های قدیمی تایلند را با ترکیب تکنولوژی مدرن و جدید به اجرا بگذارد. این پارک به یکی از پارک‌های متفاوت تبدیل شده و همین موضوع باعث افزایش طرفداران آن گردیده است. این پارک در سال 1998 افتتاح شد و در همان ماه‌های اول مورد توجه اهالی قرار گرفت و کم‌کم باعث افزایش شهرت و حضور گردشگران شد. در واقع بیان می‌شود که فانتاسی شو جزو میراث تایلند به‌شمار می‌آید. 
مراسم‌ها و فستیوال‌های متنوع و مختلفی در پارک فانتاسی شو برپا می‌شود و سالانه این مراسم‌ها، گردشگران و اهالی را دور هم جمع می‌کنند. از جمله بهترین فستیوال‌ها می‌توان به تماشای نمایش فیل‌ها، تماشای نمایش فانتاسی آف کینگدوم و... اشاره داشت. یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌ها در این پارک وجود دارد که بام کیناره را به خود اختصاص داده و بزرگ‌ترین بوفه را در آسیا دارد. ظرفیت و گنجایش این کافه 4 هزار نفر است و همین موضوع باعث شده تا به کافه‌ای وسیع بدل شود. در کافه‌بارهای موجود می‌توانید تنوع بالایی را در میان منو آنها ببینید و انواع نوشیدنی‌ها را امتحان نمایید.

آشنایی با پارک فانتاسی شو

امکانات موجود در پارک فانتاسی شو

به دلیل وسعت بسیار و حضور گردشگران و افراد بسیار زیاد، امکانات مختلفی در پارک فانتاسی شو ایجاد شده تا افراد بتوانند به نیازات خود پاسخ دهند. رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی در پارک وجود دارد تا بتوانید از طعم غذاهای تایلندی لذت ببرید. وجود فروشگاه‌های مختلف سبب شده تا شرایط برای خرید سوغاتی و اجناس تایلندی ایجاد شود. وجود جاذبه‌های گردشگری نیز از دیگر امکانات موجود به‌شمار می‌آید که می‌توان به کاخ فیل‌ها، کاخ صدساله و... اشاره داشت. 

امکانات موجود در پارک فانتاسی شو

برنامه تور های فانتاسی شو

برای بازدید از برنامه‌ها و بخش‌های موجود در فانتاسی شو می‌بایست به سراغ تورهای موجود بروید. در حقیقت گردشگران خارجی همگی از تور استفاده می‌کنند تا بتوانند به تمامی بخش‌ها سر بزنند. در ابتدای امر از هتل خود به سمت فانتاسی شو حرکت می‌کنید و در بازارهای موجود به خرید می‌پردازید. نمایشگاه‌ها و کارناوال‌های بسیاری وجود دارد که برای سرگرمی می‌توانید از آنها بهره ببرید. ساحل پوکت بهترین مکان برای قدم زدن و ثبت عکس‌هایی زیبا است. در نهایت نمایش در راس ساعت 8:30 شب آغاز می‌شود که باید خود را تا ساعت 9 به آنجا برسانید؛ چراکه راس ساعت 9 درب مجموعه بسته می‌شود. در سالن می‌توانید با ببرها و فیل‌های موجود عکس بگیرید و از نمایش رقص سنتی تایلندی مهیج و بی‌نظیر لذت ببرید.

برنامه تور های فانتاسی شو

چگونگی دسترسی به پارک فانتاسی شو

به دلیل شهرت بسیار بالا پارک فانتاسی شو، دسترسی به این مجموعه کاری دشوار نیست و می‌توانید در زمانی کوتاه خود را به این مجموعه برسانید. تاکسی‌های درون شهری در زمانی کوتاه شما را به پارک می‌رساند. توجه داشته باشید که برای ورود به پارک باید به جز روزهای پنجشنبه، از 17 الی 23 راهی مجموعه شوید. 

چگونگی دسترسی به پارک فانتاسی شو

جاذبه های دیدنی اطراف پارک فانتاسی شو

پس از حضور پیدا کردن در پارک فانتاسی شو می‌توانید جاذبه‌های دیدنی و تفریحی دیگری را نیز انتخاب کنید و راهی آنها شوید. در ادامه به انواع جاذبه‌های دیدنی نزدیک به پارک و فاصله هر یک از آنها اشاره می‌کنیم.
•    ساحل کامالا: 454 متر
•    آکواریوم پوکت: 18.7 کیلومتر
•    سورین بیچ: 2.4 کیلومتر
•    سیتسونگ پینونگ مویی تای ترینینگ پوکت: 3.2 کیلومتر
•    جزیره فانگ نگا: 19 کیلومتر
•    گرین الفنت سنکچری پارک: 3.8 کیلومتر
•    ساحل پاتونگ: 8 کیلومتر
•    جزایر فی فی: 8.4 کیلومتر

جاذبه های دیدنی اطراف پارک فانتاسی شو

رستوران ها و هتل های نزدیک پارک فانتاسی شو

در نزدیکی پارک فانتاسی شو می‌توانید رستوران‌ها و هتل‌های مختلفی را ببینید که در صورت نیاز از هر یک استفاده نمایید. رستوران‌ها و هتل‌های موجود کیفیت بالایی دارند و می‌توانند سفر شما را بسازند. رستوران‌های موجود شامل رستوران گلدن کیناری بوفت، کافی شاپ استارباکس، رستوران غذای دریایی یخ، کافه هارد راک، جزیره لیلو، رستوران میمون دیوا رستوران بان مای، و فست فود کنج می‌شوند. هتل‌های نزدیک پارک نیز شامل هتل رادیسون ریزورت و سوییت پوکت، هتل ساحل گینیس، سوئیس اتل سویتیز پوکت کامالا بیچ، هتل ویلایی وست کی، هتل سی سانگ این، هتل چابانا کامالا و ویلا تانتاوان ریزورت و اسپا هستند که می‌توانند اقامتی عالی را برای شما رقم بزنند.

رستوران ها و هتل های نزدیک پارک فانتاسی شو

سخن پایانی

پارک فانتاسی شو به میراث کشور تایلند شهر پیدا کرده و با جاذبه‌های گردشگری و تفریحی مختلفی که دارد می‌تواند نظر گردشگران و مسافران را در زمانی کوتاه به خود جلب کند. بخش‌های مختلفی در این مجموعه ایجاد شده تا در زمانی اندک بتوانید نیازات خود را برطرف نمایید. این مجموعه در دل شهر پوکت ایجاد شده و پوشیده از درختان سربه‌فلک کشیده است. رستوران‌ها و هتل‌های مختلفی در نزدیکی پارک وجود دارد که می‌توانید در زمان نیاز به آنها مراجعه کنید و از امکانات موجود بهره ببرید. از سری جاذبه‌های نزدیک پارک فانتاسی شو می‌توان به جزیره فانگ نگا، گرین الفنت سنکچری پارک، ساحل پاتونگ، جزایر فی فی و... اشاره داشت.
 

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها